Mobiliteitsbeleid Maaseik

Op 14 oktober 2016, over deze onderwerpen: Mobiliteit & Openbare Werken

N-VA Maaseik hecht belang aan VEILIGHEID inzake mobiliteit!

Ieder van ons wordt dagdagelijks geconfronteerd met mobiliteit.

Zeker in de Stad Maaseik, samen met haar deelgemeenten Neeroeteren, Opoeteren en Dorne, zijn er rond mobiliteit nog heel wat knelpunten, waarover bepaalde vragen kunnen rijzen:

Moet die omleidingsweg er nu wel of niet komen? Wanneer wordt eindelijk dat fietspad aangelegd waar iedereen al jaren om vraagt? Is er binnenkort geen bushalte meer in mijn dorp? Kunnen die putten in de weg niet hersteld worden? Hoeveel gewonden moeten er nog vallen op die grote baan door onze gemeente?

Vlaams volksvertegenwoordiger en voorzitter van de Commissie Mobiliteit & Openbare Werken, Lies Jans, wil de stem van de Maaseikenaren horen, met als doel deze door te spelen aan het kabinet van minister van Mobiliteit en Openbare Werken, Ben Weyts.

Uiteraard schenken wij, N-VA Maaseik, veel belang aan de veiligheid van onze inwoners. Vandaar dat wij deze oproep lanceren; laat vóór 13 november a.s. uw stem inzake het mobiliteitsbeleid in Maaseik horen, met als doel de ‘kracht van de verandering’ te laten gelden.

Graag ontvangen wij uw suggesties/opmerkingen via onderstaande mailadressen:

marc.vereecken [at] n-va.be
guido.hellings [at] n-va.be

Hartelijk dank voor uw medewerking!

N-VA Maaseik